Kundeservice - Kontakt os

Mangler du svar på dit spørgsmål? Find svar på de oftest stillede spørgsmål nedenfor. Kan du ikke finde svaret her, er du velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Svar: Hos Rito har vi ubegrænset* returret. Det betyder, at du kan returnere dine varer når som helst og få dine penge tilbage, uanset hvor længe det er siden du købte dem. Du kan nemt og billigt købe dit returlabel lige her: https://return.shipmondo.com/ritodk-return *Hvis du returnere en vare, som er ældre end 180 dage, vil du blive få dine penge tilbage i form af et tilgodebevis.
Svar: Hvis din pakke ikke er dukket op eller du undrer dig over at den er forsinket, skal du endelig kontakte vores kundeservice på info@rito.dk eller på tlf. + 45 78 77 21 21. Vi vil hurtigst muligt kontakte distributøren og sætte en efterlysning i gang. Distributøren har 10 dage til at foretage en efterlysning, men vi finder oftest en løsning hurtigere end dette. Hvis din pakke bliver erklæret bortkommen eller er blevet beskadiget, er det helt op til dig, hvad du ønsker som løsning. Vi kan både tilbyde dig at sende pakken på ny eller udstede et tilgodebevis på ordrens/varens beløb, så du kan bestille det samme eller noget tilsvarende. OBS! Hvis du har valgt DAO hjemmelevering, kan de have leveret pakken i en carport, et skur, i postkassen, på et dørhåndtag eller rundt om huset.
Svar: Har du flere gavekort/rabatkoder, du ønsker at bruge på den samme ordre? Så skal du blot tage kontakt til vores kundeservice, så skal vi forklare, hvad vi kan gøre, så det lykkes. Vi kan kontaktes på +45 78 77 21 21 eller på mail: info@rito.dk.
Svar: Hvis din vare er gået i stykker eller på anden måde er defekt, skal du sende en e-mail med billeder/video af varen til info@rito.dk. I e-mailen skal du også skrive dit ordrenummer samt beskrive hvordan varen gik i stykker. Når vi har modtaget din e-mail, bliver du har kontaktet hurtigst muligt af vores kundeserviceafdeling, som hjælper dig videre.]
Svar: Når din ordre er gennemført, modtager du et ordrenummer på den mail, som du har oplyst ved bestilling. Vi har 1-3 dages levering, hvilket betyder, at du burde modtage din pakke indenfor 1-3 dage, efter bestillingen er gennemført. DAO leverer pakker 365 dage om året, hvilket betyder, at de også leverer på søndage og helligdage. PostNord leverer ikke pakker på søndage og helligdage. *Under Black Week og juletid kan der være forlænget leveringstid * Der kan gå op til 24 timer inden du kan se aktivitet på sporingen af din pakke

Fandt du ikke det du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os ved yderligere spørgsmål:

+45 78 77 21 21 | info@rito.dk

Hvis du har spørgsmål til din ordre, vores produkter eller noget helt tredje er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Vi har åbent på telefon, e-mail og chat alle hverdage fra 8 til 16. Lørdag, søndag samt helligdage er kundeservice lukket.

Vigtigt: Husk at oplyse dit ordrenummer, når du kontakter os om en specifik ordre.

Afhentning: 

Skal du afhente en pakke på adressen, skal den hentes i tidsrummet 10 til 17 (mandag til fredag) på vores lokation: Gyrovej 1, 7800 Skive.

Version: v4.c923.s1.l2